Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

June 30, 2009

'Awak...saya mintak maaf~

Awak, saya selalu tak dengar cakap awak, saya selalu marah-marah awak,awak diam jer...terima je...tapi awak langsung tak pernah nak marah-marah saya walaupun awak selalu kecik hati ngan saya...awk akan selalu menghiburkan saya walaupun itu mmg salah saya, saya nak jadi orang yang ada masa awak senang dan susah .bila awak happy, saya senang. bila awak down, saya comfortkan awak. i cant promise to be the best girl you ever known, jadi yang paling perfect segala, but all my effort goes to into being sumeone that will never leave your side no matter What...bila saya sedih sorang-sorang pun, awak selalu teman saya.cuma saya je selalu tak perasan kehadiran awak.
I'm sorry if I hurt you anywhere, honey!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...