Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

July 22, 2009

cari pasal~

Aku pun tak tahu....naper aku nie suka cari pasal lah...selalu sangat cari pasal...lagik2 time tengah angkat bendera nie...terlalu suka cari pasal...aper2 pun mmg itu bermula dari aku kan....
mulai skrg...macam nak catat jer sume sbb cari pasal...nanti leh wat revision balik...wat statistik...
>>>>>21/7/2009_cari pasal sebab benggang tak leh makan tom yam.....sbb awk cakap saya wat ayat pancing jerrkh ngan awkkkkk...jadi awk ingat saya main-main jerkhh...tapi awk tak pujuk jugak...biar jerkhh...dah geram g mkn sendirik..ita roomates baru yg teman kan....
~aper2 pun...cukup lega ngan msg awk yg cakap sayan+g saya tu...aper jadik tetap sayang saya kan....huahuahua

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...