Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

July 17, 2014

Set Menyusu Mengikut Bajet Anda!






Set Triple M adalah untuk membantu penghasilan susu ibu disamping fungsi untuk meningkatkan kesihatan dalaman. 

OsteMatrix™ (120 tabs): Lebih daripada Sekadar Kalsium OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan. 

Energizing Soy Protien: Pengambilan ESP yang konsisten dapat membantu penghasilan susu ibu, membekalkan tenaga sesuai untuk mereka yang baru pulih dari sakit, baik untuk kanak-kanak, menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot. 

Alfalfa (330 tabs) : Mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Bertindak sebagai milk booster, kaya dengan nutrisi dan mineral, mengurangkan toksin, melegakan rasa kebas & sakit sendi, melancarkan pelawasan, merendahkan kolestrol. 

Vitamin-C Sustained Release 500gm (180 tabs) : Anti-oksidan semulajadi, menggalakkan gigi,gusi,tulang, otot & salur darah sihat, membantu mengurangkan simpton alergi. 

Vitalea (120 tabs) : Mengandungi beta karotena, B12, kalsium, vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.mambantu fungsi penghadaman, pertumbuhan sel, penglihatan & pembentukan sel darah merah 

B-Complex (120 tabs) : Mangandungi B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah di dalam tubuh. Menggalakkan kesihatan jantung, mengurangkan simpton kemurungan & tekanan. 

* Set Shaklee ini juga amat sesuai untuk lelaki dan wanita seisi keluarga yang mementingkan kesihatan dalaman. 

* ALFAFA tidak boleh diambil oleh pesakit SLE

NOTA KAKI : konsep asas penyusuan adalah DEMAND vs SUPPLY.. Lagi tinggi demand lagi tinggi supply.. Oleh itu kekerapan pam dan penyusuan terus kepada bayi adalah perlu dititikberatkan.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...