Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

September 5, 2009

~Tak ada perasaan*

Ayat nie selalu jugak kita orang guna...selalu saya lah yang guna....bila my dear tak pay attension pada discusion kita orang....malah boleh dikatakan setiap hari....terpacul dr mulut saya.....
Malam tadi...mood saya untuk smbg jait manik pada baju raya yg terbengkalai sebelum puasa lagik ada...jadi bila my dear call...dia bagi balik penangan ayat tu pada sya....pulak mlm tadi dia emotional jugak...siap tanya sayang kat dia tak.....
my dear nie...tengok jer ganasss...tapi sensitif...lembut hati...maklumlah....anak bongso...tapi sayang nya...tak de lah saya melayan sangat just jawab jerr..sayang kat dia....sibuk jugak tanya...kalu kita org tak jadi kahwin cam ner.....mcm mcm lah soalan dia....
awakkkk...percaya lah kat saya...saya tak boleh kehilangan awk...
*nanti tak ada sape nak nyanyi untuk saya
*nanti tak ada sape yang nak bergurau ngan saya
tapi kalu awk mati dulu....saya kahwin ngan org lain larrr...haaahhhh...jahatnya....

"aper yang awk tengok saya gitu....saya tahu saya excited sangat...first time kita org buka sama...sempena 14ramadhan orang sayang bangat sama bear saya nieee~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...