Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

September 1, 2009

appie 6month annivesary~

kenang semula macam mana kami kenal tak lah best sangat pun...kami satu office satu department...selalu sangat lah bergaduh sbb dia tak puas ati tentang kerja saya yang saya re-draw balik drawing dia....sbb suka sangat dia wat drawing tanpa lebel...Pastu yang tak boleh lupa...setiap kali dia naik ke office tak kira pagi or petang pastu duk pintu office jerit "mek usahawan muda"... pernah terlucut mulut dari Kak lin dan bos kita orang En Izam....
"kan ada yang melekat tu satu hari nanti"
dan mmg kitaorg melekat nie.....
tapi sejak kita org dah melekat nie...dia dah tak panggil saya mek...just panggil awak~
saya pun bukan senang nak menerima dia dalam hidup saya pun...sebab: entah lah...fikirkan yang dia hanya sukakan saya bila dia terluka....dia kecewa....dengan nurse dia, lagi pun kakak dia, Kak Hajar yang sukakan saya selalu suruh dia ngurat...hingga satu hari saya menerima jemputan dari Kak Hajar sempana tahlil arwah anak dia....saya kerumah dia...sehingga itu lah timbul perasaan dia kat saya...saya tak de lah beria sangat...sebenarnya...saya suka kan orang lain.....saya buntu...minta pendapat dari ul....just ym tanya dia...dia bg kata-kata nie...hingga saya sedar:
"..BukAn sEmuA yG meNgGemBiraKaN hAti kitA, bAiK uTk kiTa... KEkAdanG yG mengGembiRa kaN iTu tErseMbuNyi dEriTa...DaN bUkaN sEmUa yaNg mEmUaLkaN hAti kiTa tAk bAik uTk kitA..KekaDanG diSiTulaH LEtaKnyA BAHAGIA.."
memang saya akui...yg memualkan saya tu...membuatkan saya gembira dan bahagia, saya berdoa semoga Allah SWT memanjangkan jodoh kami bersama...walau macam mana dugaan yg berlaku saya harap...kasih dia wat saya ttp bersama saya....sekarang boleh saya katakan........
saya mmg dah betul sayang kan awk~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...