Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

October 30, 2009

Hebatkan dugaan....Benarkah Aku telah bersedia

Macam-macam perkara yg terjadi...sebenarnya dr terlepas mulut seseorg...entahlah.....bukan nak ambik hati tapi takut jugak suatu hari nanti...apa-apa yg berlaku kat atas diri aku...diambil kesempatan.... Percayalah...aku benar-benar ikhlas menerima diri dia.... seperti mana selalu nya dia ckp...dia pun terima aku seadanya....tapi sebenarnya...aku jugak takut...aku jugak risau... Cuma yang aku minta....Kami sama-sama lah mengharungi nya....sama-sama juga akan pertahankan keputusan kami...insyallah....sama-sama kami harungi pilihan kami........ p/s:awk...saya sebenarnya risau...bukan tak percayakan awk...tapi entah lah...berbelah bagi...tapi saya jugak takut kehilangan awak........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...