Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

October 12, 2009

Minggu yang kurang baik~

Macam perkara yang kurang baik sikitlah minggu lepas terjadi...Dari hari isnin+selasa+rabu lagi duk moody ngan my dear entah apa sebab pun tak tahu pastu boleh menangis jugak entah apa dgn dia cakap...dah lupa.....cuma yg ingatnya..dia ada cancellkan dineer dah lambat jadi aku tido dalam kelaparan....
Sorry yer wak...saya tahu awk pun macam kurang sabar sikit ngan saya dlm minggu lepas...dlm hari khamis dia pujuk balik...ajak g tengok wayang petang tu lepas kerja...citer Papadom...best citer nie terhibur sikit...walapun menangis gak ending dia...ok lah..kira terhibur sikit lah....

Thanks for the movie

melandingkan diri di sofa luar panggung sebelum citer nak mula(macam dah selalu sangat lah possing ngan baju nie) Dalam hari Jumaat pulak...menangis jugak...bukan apa sedih dengan keputusan penilain prestasi... aku tahu aku dah buat lebih dari tue... tapi nak wat mcm maner... kerja dengan org lain pastu penilain ngan org lain... bos yg lama pun ckp...aku dapat markah sikit jer.... tak per lah....bak kata my dear rezeki kat tempat lain kut....

Dalam hari sabtu...g JB sajer jer nak berjalan..konon-konon nak g realesed tension...pastu aku ditimpa dua kemalangan kecil...nasib baik aku tak ada apa-apa...just kereta aku jer terguris sikit...putih aku mintak maaf aku tak sengaja...tapi dalam malam tu pulak...ada berita yang buat aku teruja...Planing kita orang untuk bertunang dlm bulan Januari nie...diluluskan...dipersetujui kedua pihak...alhamdulilah.....
Walaupun..banyak perkara yang kurang baik berlaku...tapi sekurang-kurangnya ada perkara yang baik berlaku kat aku....

@Kenny Rogers City Square Johor Bharu melantak sebelum nak g rumah Zura

My dear putih terguris_terluka

"putih_aku mkintak maaf yer..aku tak sengaja..orang tu yang langgar aku..nti aku betulkan yer"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...