Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

October 19, 2010

109days to go......

sambung entry semalam
5. Hantaran
Dua-dua belum decide barang ape perlu beli dan mahu wat pertukaran mcm maner...itu kita org janji saya beli barang saya, dan dia beli barang dia...kami tukar jer.... mcm tak puas hati sikit, yer lah...patut nya saya beli barang dia, dia beli barang saya...baru lah best sikit...hati dr hati...cewwwaahhhh
tapi tak per lah....turutkan jer lah, tapi saya perlu bwk dia bersama kalau mahu beli barang, dia selalu merungut yang saya nie tak uptodate dan pilihan saya mcm makcik-makcik... ader ker???
7. Design for hantaran
dah ada org sukarela nak wat dah, just beli barang jer dan tentukan konsep sendiri
6. Tempahan kek kahwin & hantaran
dah booking date jer...lom putuskan design aper pun...buat ngan kak sue jugak...vendor yg buat kek tunang saya jeeee...
updated:- pasal kad kahwin
terpaksa cancel yg online, sbb charge terlalu mahal disebabkan kami nak kad sebelum raya haji, kena jugak tempah kad kahwin secepat mungkin.....nanti cik zah mengamuk kalau kad tak siap raya haji nieeee
me,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...