Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

October 18, 2010

110days to go...prepare my-weedding

sedar tak sedar lagi 110 hari lagi saya and en.bear gebus akan kahwin....x sangka kami akan kahwin... dari segala persediaan diri majlis semuanya 0-0 lagi....entah lahhh...tengok blog-blog b2b yang lain semuanya macam teratur jer persediaan diaorang....yang nak kahwin june2011 pun dah mcm siap...saya????
list persediaan wedding kami
1. Pakej andaman
Bride:-
alhamdulilah mak andam dah boooking tapi lom bayar...sbb dia kawan makcik saya jadi dia dah confirm...mak andam nie meliputi semua pakej dari makeup pelamin, hiasan bilik tido, makan beradap & photographer...jadi senang...ambik pakej yang disediakan....lagi-lagi saya yang jauh nie mmg susah kalau tak ambik semua pakej.
balik raya haji nie baru nak fitting baju maner yang sesuai...jadi kaler theme depends pada baju yang muat...hajat dihati nak kaler merah tapi my mum dah g tgk dia cakap ada... my mum kalau boleh nak kami pakai kaler hitam + grey dia cakap cantik... saya lom tgk lagi....hajat hati mmg tak nak warna2 kusam nie...kaler boleh nak yang terang-terang jer...depend my en.bear jugak...
sebenarnya, balik raya puasa lagi nak g fitting baju...tapi en.bear gebus tak datang raya kat kota bharu...
Groom:-
Minggu lepas dah testing baju kaler blue tuqoise, tapi telah direject oleh seorang dua family dia, saya pun kurang selesa sikit sbb baju tu singkat sangat...nampak bontot yang tak slim nie... perlu ke kedai pengantin lagi utk tengok kaler lain...rasanya mcm nak pakai unggu...cantik sangat tak pun kaler hijau or warna lemon.... hope akan di settle minggu nie....
2. Kad kahwin
memandangkan en.bear gebus saya susah nak kemana-mana dah susah sangat nak bagi komitmen kami buat kad kahwin online jer....senang n mudah walaupun mcm terdetik dlm hati jugak, leh caya ker....insyalllahhhh will be settle and kad boleh ambik sebelum raya haji
3. Cenderahati perkhawinan
in progress saya....memandangkan saya nie anak sulong dlm family dan yg pertama jugak kahwin semuanya diputuskan oleh saya...jadi saya yang putuskan souvenir aper utk tetamu, org sebelah,saudara mara. tapi saya perlu menyediakan souvenir utk belah lelaki memandangkan kabanyakan kenkawan saya akan menghadiri majlis kahwin saya di sebelah pihak lelaki.
4. Makanan/katering/khemah
Semuanya mama ngan abah yang prepare..diaorg yang buat keputusan....anaknya menghulur aper yang patut
-nanti updated lagi.....
bye,

2 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

ok la tu..sempat punye..aku dulu, dok johor, nak kawen kat kedah..xtau pe..kad ntah pe rupa..bju pon ntah pe2.. mak carikkan pon klam kabut..belasah je..mak kata, kalau pengantin tu dah mmg cantik, pakai pe pon cantik..cantik keww..???hehehe
jgn risau..hg pon sama lah..dah mmg cantik..pkai pe pon cantik...

Rashifa Rosli said...

itu lah...segalan nyer berserah jer...hope everthing be ok...tak semua benda kat dunia nie perfect kan.....

cantik ker i nieeee...rasa tak sabar pulak nak pakai baju pengantin...hehehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...