Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

February 11, 2011

Alhamdulilah...Kami dah sah bergelar suami isteri

wah...tajuk tak menahan kan...hehehehe....alhamdulilah, kami dah selamat disatukan...dalam majlis yg sederhana tapi meriah okies...sgt puas hati walaupun tak lah wat preparation yang beria2 sangat pun...aper pun thanks atas doa kalian dan thanks juga buat kawan-kawan yang sudi hadir ke majlis kami...cuma tinggal utk majlis rumah lelaki jer lagi nie


time nak nikah

acara batal air sembahyang

ciuman pertama dr suami

sanding: family sebelah lelaki

my family

me and en.bear gebus


2nd wearing: kuning





kami berdoa agar rumahtangga yang kami bina berpanjangan hingga hujung nyawa kami...dimurahkan rezeki dilimpahi rahmatnya..dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah...doakan kami bahagia dunia akhirat...insyaallah

3 comments:

cik teynteyn said...

terasa na kawen jugak +___+
wahahaha

Rashifa Rosli said...

heheheh..aper lagi jom kahwen

Momma Mia said...

CONGRAT SIS!!
So sweet & sangat gojes
Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...