Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

January 29, 2011

good bye to our housemate

Selamat tinggal buat kalian semua...all the best and terlalu banyak moments yg ondah bersama kalian... buat tuan rumah kedaun   yang comel...akhir turn saya pulak meninggalkan kak mas..sedih okies... hampir 3tahun kita bersama...banyak suka duka tawa riang kita bersama kan... saya doa Kak Mas pun ditemukan jodoh..insyallahhh.. saya mintak maaf jika tersilap kata terkasar bahasa termakan minum tergurau senda & everything

thanks alot  jugak atas farewell 4 version kalian

Version 1: 
nie first farewell version Kak Mas dan Amok... surprise dinner at King Thai Hotel King Ayer Keroh








tgk lah org yang dirai...saper suruh wat suprise diner...saya hanya pakai t-shirt dan seluar tido berselipar jepun   sahaja...mkn lak kat hotel... receptionist kat hotel tu pun tgk atas bawah jer..ingat aku tak mampu ker...


Version 2:
diner bersama Ina house mate... tempat kedai air buah gelas besar paling fomus kat Melaka




dua gambar nie jer yg sempat ambik....teruja nak mkn nasib lemak dia yang best tue

Version 3:
yang nie version yang paling best...semua org ada dan Kak Yati kwn tuan tanah yang mmg rapat ngan kami...korang mmg terbestlah...sampaikan rabu tu hujan dr pagi sampai kepetang gara terlebih karok malam td






tuan tanh sibuk tgh test power jap~







enjoy every second moments ngan korang semua ..... tahnks kat korang semua, doakan kebahagian kami bersama yer...sayang korang and will be miss u alll




me,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...