Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

May 29, 2014

Saya dan Shaklee

Assalamuaikum

Nak cita mula saya kenal shaklee masa tuh masih bertunang dengan hubby lagi... maklumlah dua-dua nie montel kan... kononnya nak nak kurus sebelum kahwin... alhamdulilah... kurus sangat idok ler tapi ok lah sweet gituh!

refer entry nih.


saya consumer letchitin dulu... siap bagi 2 untuk en tunang lagi, nie dulu beli ngan Alin @momma mia skrg ni akak ni dah master dah...kalau tau dulu lagi saya join shaklee nie..entah lah tak tergerak hati nak join lagi. Saya buat entry nie pun saya nak menang praduan dia dan mama cery untuk menang omega...masa tuh dah berangan mahal ohhh omega nih kena menang...hehehehe




insyallah, doakan saya follow akak alin nie jugak..... see mama cery pun komen entry saya tau

ok..bye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...