Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

August 14, 2009

sedih...keciwa...terkilan...patah hati

awak...saya bukan lah niat nak caeri gaduh jer ngan awak...saya tahu bulan nie...selalu sangat saya cari gaduh ngan awk...bukan niat pun...mmg lumrah kan bercinta...bukan niat saya jugak yang nak mengeluarkan kata-kata yang banyak mengguris hati awak...tapi saya rasa awak makin hari makin tak pedulikan saya....awak...saya mintak sedikit perhatian jer dari awak...

awak...saya tak der saper2 pun kat sini...saya hanya ada awak...terasa bosan sangat ngan hidup keseorangan ...hari weekend saya hanya mampu saya isi ngan kerja...cuma keluar berjalan keseorangan....cuma sesekali sekala jer kita boleh keluar kan....kawan-kawan lain pun dengan komitmen dia org...tapi itu semua awak tak pikir...awk asyik suruh jer saya nie ajak kawan2...temankan saya....saya bukan nak awk teman kan saya sentiasa setiap hari...tapi pikir lah at least ada masa dlm seminggu utk saya...saya bukan nak semakan kan kepala awk...saya bukan nya nak ajak awk pergi taman bunga buang masa ber jam2 kat sana...cuma sesaat melepas rindu dan meluah perasan@masalah... saya paham kekadang saya dan awak banyak bercakap dalam telipon...terlalu sgt ...itu bg awk dah cukup kan....tapi tidak bg saya...saya need you more.....

mungkin semua tu awak anggap remeh kan...saya yang terbawak2 kan perasaan saya...awk...saya tahu kita jumpa tiap2 hari kat opis...awk ada komitmen lain dgn hari hari weekend awk...tak boleh ker...pay attension utk saya bila ada kesempatan...
awk...saya rasa down giler skrg...sangat2 patah ati....terusik giler...sedeh giler...hanya kat sini saya mampu luahkan...i am alone now...saya tahu mmg awak tak baca blog saya...awak.. i need you now....
~awak dah makin jauh dari saya~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...