Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

August 29, 2009

Malu Sendiri~

Satu MALAM....26august2009.11.21pm....phone bunyi(sedangkan tuan punya phone dah tido tp angkat jugak dlm mamai)
caller: Hello...boleh tahu kat maner?
saya:oh...saya kat Ayer Keroh, Tmn Tasek Utama
caller:oh nie Mek yer
(nama timangan kat opis-maklumlah saya kan org Klate)
saya: iyer...saper erkh...nie
caller: tak kenal ker...takan tak cam
saya: maybee dlm phone tak perasan kut....saper erkh
caller: tak kan tak kenal...nie saya ada gmbar awk...nti saya mms kat awk yer
saya: ikutler....esok pun ada lagi...bye
Jadi saya biar je lah...mms masuk pun saya tak view...cuma masa bangun sahur saya view....Haaah...iskh...biar betik nie...tahu sape yg ambik gmbr nie.....tak kan lah....haaahhhhhhh
segannyaaaa
>
> >
>
>

nie lah gambar nya...dan yag tahu gambar nie di ambik ketika saya menolong my dear cuci periuk belanga kat umah dia masa kenduri sebelum ramadhan itu hari.....dan yang mengambil gambar nie..adalah Abg Dia...Abg Fuad....tak pernak bercakap pun ngan abang dia nie....selalu bercakap pun dengan abang Mizi jer....arhh..rasa segan giler arhhh...malunyerrr

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...