Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

August 17, 2009

Selamat Pagi Cinta

17.08.2009
Dalam minggu ni pergi kerja dan pulang akan dijemput tapi pakai kereta saya sendiri..
puncanya?? en my dear dah meninggalkan kunci kereta nya dlm kereta kakak dia...
pastu kakaknya telah membawa keretanya ker kedah...huahuahua....
jadi saya lah penyelamatnya....
terpaksa dia merayu saya untuk meminjam kereta saya....
org tak kesah lah awk...
lagi pun minggu nie kan mmg kereta saya pada awk kan...
saya mahu pulang ker kampung halaman.....
ok...bukan sekadar pinjam jer tau...
syaratnya...
awak mesti cuci kereta saya dan siap vakum yer sekali...
pastu isi minyak full yer...

`dalam perjalanan ke office pagi td.....merasmikan tudung baru hari nie....'

hari nie awk senyum sweet sgt

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...