Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

February 3, 2010

Bertunang????takut~~

dah dekat nak bertunang nie...selalu sangat cari pasal...kerana sebungkus laksa pun leh gaduh 3-4 hari...tu lah padahnya bila duk dekat nie...mungkin ++ nak peod kut....sorie wak tak sengaja nak termarah

.
.
Harap aku lebih banyak bersabar...lebih mengalah sikit...mengalah utk masa depan(poyo jerkhs ayat)
.
.
.

‎​Masa bertunang inilah proses mengenal baik budi, cabaran dan permintaan keluarga...masa inilah kita akan mula membuka buku lama, dan mengorek rahsia silam....dan kita mula membandingkan antara satu sma lain..

(love this quotes.)

.
.
.
http://www.emocutez.com
.
.
.
hati pun bunga-bunga jugak....bukan nak bertunang...tapi nak balik kampung
p/l:tak sabar nak tgk Atirah Umairah jugak..ejuz nie upload lah gmbr

2 comments:

Ilhamny.com said...

jgn tunang lama2..sbb nnti dah tunang lg kerap gaduh..tgk larr x caya..pengalaman ramai org..
aku tunang 6 bln pun dah bertekak jek..

Che Rashifa Binti Che Rosli said...

tu lah pasal....nanti ingat pun nak tunang kejap jerrr...linda jemput ke majlis nanti...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...