Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

February 1, 2010

Happie 11month & Happy Besday My Dear

.
.
.
Happie Aniversary 11month and Happie Besday
.
.
.
moga dipanjang kan umur, dimurahkan rezeki dan kita tetap bersama selamanya...amin
.
.
.
Terima kasih buat awak kerana sudi menemani saya dan memilih utk seumur hidup akan datang,memberikan saya rasa kasih yg tak berbelah bagi dan sentiasa bersabar dengan kerenah saya sepanjang kite bersama.

Terima kasih kerana selalu jadi pendengar yg setia buat saya,selalu meminjamkan telinga dan selalu menjadi bahu utk saya bersandar....

Maafkan saya andainye sepanjang kite bersama,saya ade menguris hati awak….sememangnye bukan niat saya mencalar perasaan awak mungkin tika itu emosi menguasai saya……bukan saya sengaja awak... adat di dalam bercinta bergaduh tu sayang kan
.
.
.
thank u Allah for this wonderful love we have….. we love u for no reason till the end of time….. we are so happy to be part of your life.... moga cinta kite kekal ke alam syurga...aminnn....
.
.
.

p/s:gambar first kami bersama...tapi masa nie lom ada apa lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...