Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

February 22, 2010

hmmmm...sedih

petang nie............
.............muka dia monyok................
.....bila tanya dia runsing..........
dia lagi wat aku tambah runsing......
.....sangat-sangat....
patut ker aku yg patut berkorban
berkorban dengan harta pencarian aku sendiri
benda yg menjadi bukti aku mampu hidup sendiri
yg aku tatang...yg aku belai
tapi kenapa bukan dia....
sebab aku perempuan....
sebab aku ada adik?
ya Allah, berikanlah aku petunjuk...adakah aku perlu memilih jalan ini...
berikanlah aku hidayah dan ketenangan untuk aku buat keputusan ini................
me.....

2 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

nak berkorban biar berpada2..

Rashifa Rosli said...

no idea....aku terpaksa
but still dlm pemikiran lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...