Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

May 11, 2010

Bertuahnyer~

saya nie jarang sangat nak menang aper-ape contest....hadiah saguhati pun tak pernah...tapi ini lah rezeki...tapi rezeki nie...saya berikan utk org lain...dah tersurat bukan rezeki saya...apa2 pun saya terima dengan redha...ceeewah....mcm frust jer kan...ok kita tgk...adiah dia
.
.
.
.
jeng...jeng...jengggg
.
.
.
opsss....saya masih lagi cik yer....tapi kalau dapat title Puan
pun masih tetap Che yer....
.
.
.
.
ini lah adiah nyer
terbuktilah adiah nie...mmg bukan utk saya....actually dah lupa bila masuk peraduan nie...rasanya...masa beli hamper untuk staf yg dapat new born kut...dah beli hamper tu dlm lima sekali...jadi layak lah isi borang contest...tak terpikir pun boleh menang...tapi aper2 pun...saya bersyukur seadanya.....
.
.
.
.
dan dia nie lah yang dapat baju nie....rezeki utk dia....
tapi lom pernah pulak tgk dia pakai just bg pada ibu dia jerrr
me,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...