Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

June 7, 2010

i'm fall in love with u....

dah lama rasanya tak berdating berkasih sayang cam nieceeewaaaahhh...jiwang giler...sebenarnya..dah lama kami tak spend time together-gether bersama-sama in privacy...my bufday pun still mkn ngan budak-budak opis gak....
sekian lama saya mengidam nak mkn lamb chop akhirnya ditunaikan oleh en.bear gebus....siap ajak tgk wayang lagi...thanks spends time ngan saya walaupun kita nie hari-hari jumpa kat opis...bergayut kat tipon almost pun tiap2 hari...thanks awk melayan saya yg banyak karenah nie...yang ngada2 nak mkn lamb chop+candle diner sebenarnya...tapi tak per...saya dah puas hati sbbb dah lama kita tak berdating mcm nie....bergurau ngan saya...buat saya ketawa berdekah-dekah....walaupun intro ajak keluar agak dingin sebenarnya....
sebenarnya dah dingin plus angin kus-kus seminggu dah....tp dia wat tak tahu jer...akhirnya dia ngalah....pujuk saya...kihkhikih...thankss wak....love u
tengah tunggu movie...lepak2 depan panggung
awk....makin xde rambut dah~hehehehehe...jgn marah
haaah...lupa nak snap gmbr sebelum...sbb teruja sgt lupa~
lamb chop yg dah abis saya makan...sedap gak lah....yg penting org belanje
air kami~
kami sebelum pulang~nanti awk belanje lagi yer
p/s:- thanks awk...seronok sgt....luv u
me,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...