Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

January 13, 2011

23day to go!

Salam

Perasaan mahu berkhawin lom datang lagi...ceeewah....bak kata aie officemate " persedian mental utk berkhawin sila tolak ketepi dulu....persedian kewangan patut didahulukan" masih terlalu sibuk ngan kerja...perlu menyiapkan 3 set dwg utk handover projek, belom lagi dengan detail dan document berkaitan...status kerja lak...insyallah saya akan stay lagi kat melaka sehingga projek handover siap...kalau kena transfer pun stay lagi kena handle melaka projek from Hq...membazirkan claim company jer kalau mcm tu...Alhamdulilah

Preparation kahwin almost dah done...tapi kena ingatkan diri yang saya belom beli cincin utk pengantin lelaki upacara batal air semayang... hantaran lak..okies skrg sibuk tgh cari barang-barang gubahan... rezeki tetap baik sebab kak lin@ officemate bermurah hati nak tolong @sponsor wat gubahan hantaran...saya cuma sediakan apa yang patut jer...nanti saya belanjer kak lin mkn prosperiti okies..thanks alot~ :)

Sekarang nie mmg asyik makan hati jer...asyik duk bergadoh jer ngan en.bear saya...kalau nak ajak dia berbincang bukan main susah lagi...nak kena tunggu dia punya time okies jer...tensen dibuatnya...time kita tak kira pulak, kekadang tu malas jer...wat tak tahu lagi baik...bila dah saya majuk baru dia nak cakap baik....padahal kita nie dah tak der mood nak bincang dah...mulalah esok kat office pandang dia pun ikut ekor mata jer pastu baru lah tetiba dia hantar msg jiwang-jiwang...rasa berbunga jer baca...tapi saya jer..wat ego sikit..siap balas msg wat ayat garang jer....jahat kan!



dah lama tak buh gmbar berdua....buat penyejuk hati jap...apapun... i lebiuuu very strong 


me,



nota kaki dari hati:- cumel tak header baru blog~

1 comment:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

mmg gitu..makin nak kawen, makin kerap gaduh,...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...