Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

December 2, 2009

Happy 9month

Awak....happie 9month...hope awk sentiasa wif saya jer...saya minta maaf atas semua ketelanjuran perkaatn yg menyakitkan awk yer....saya tahu...awk mmg dah sabar ngan saya nie...moga hubungan kita berpanjangan....hingga akhir hayat ....tempuh segala rintangan

Sungguh indahnya hari berlalu Menunggu kasih tambatan hati Ingin rasanya selalu berbagi Bersamanya kala suatu nanti Andaikan kau jadi milikku Selaluku nyanyikan lagu rindu Andaikan kau dan aku bersatu Dunia ini berseri selalu Ku ingin dirimu dekat dihatiku Berdua kita kan raih bahagia Ku ingin dirimu turut merasa Rasa rindu untuk menatap matamu Menatap matamu Bagaikan bintang nun jauh di sana Terangi malam yang semakin gelap Jika kau sudi menemaniku Takkanku lepas walau sedetik pun Andainya kau jadi milikku Selaluku nyanyikan lagu rindu Andaikan kau dan aku bersatu Dunia ini berseri selalu Ku ingin dirimu dekat dihatiku Berdua kita kan raih bahagia Ku ingin dirimu turut merasa Rasa rindu 'tuk menatap matamu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...