Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

December 22, 2009

...Satu Malam.....

Satu malam,en dear call sambil dia driving untuk jemput aku kuar makan malam......
en.Dear: awak...tadi saya g tampin jap saya beli peneman dalam kereta saya...
dia macam awak lah
aku: yer ker...cumel mcm saya tak???
en.Dear:cumel ker awk tu? tapi lagi cumel dia.....
aku:yer lah...nanti kalau awk driving dr rumah jangan tipon saya lagi utk teman awk
en.Dear: alah...dia mmg macam awk...mcm kepala awk bila awk nyayi kat saya
saya pun bg nama dia epa
aku:yer ker....tak sabar nak tengok.....
>
>
>
>
>
ni lah dia binatang yang dia beli tu.....warna hijau pastu dia buh nama epa sebab ada huruf e kat badan dia...pastu dia akan bergoyang kiri kanan bila kena matahari....

pls: kurang asam punya pakwe...ada dia samakan aku ngan patung nie...ada ker patut....nak kena nihhh

2 comments:

Ilhamny.com said...

mmmm..sesuaiiii..cuma hg lg montel dr epa tu..

Che Rashifa Binti Che Rosli said...

tak per...cumel aper walaupun montel....hikhikhik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...