Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

March 31, 2010

Biler sidia pun sibuk dengan "muka buku"

Dulu en.bear gebus saya nie kurang sikit meminati atau mengambil tahu tentang laman2 sosial nie...bagi dia buang masa....tapi dia berubah sebab kenkawan kat umah semua ada fb... jadi dengan malu2 kucing dia mintak saya wat kan...n belajar dr saya mcm maner nak upload gmbr or lain2....
banyak keburukan lah bile dia ada facebook nie...dia mula dan asyik tanya siapa kawan saya nie....siapa yg selalu chating ngan saya...semua gmbr saya ngan dia dia tapis...xleh upload gmbr dia yg menampakkan yg dia gemuk or tak ensem....mcam ler encem sangat!!!!kihkihkih
tapi saya suka satu hal...ketidakpuasan pasal saya tentang dia buleh diluahkan melalui msg kat fb.....dan dia pulak selalu mintak nak baca blog saya...tapi tidak sesekali saya bg link pun....kalau nak cari sendiri...nanti tak pasal2 banyak gmbr n entry kena buang.... tgk jer dia tu ganas...tak kesah...tapi hati nyer lembut.....dan dia begitu cemburu...cuma tak diluahkan...
tapi saya suka msg dia yang nie
"marah,sayang,rindu,benci,sakit ati,wat tak tahu kat awk,dan mcm2 lagi...tapi abg nak awk tahu abg ttp sayang kat awk...."
orang pun sayang kat awk....oopppsss abg
p/s: dia membahasakan diri dia abg bile dia ingin pujuk diri saya

2 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

abang...??????auuwwwww..x rela mak nyah...

Rashifa Rosli said...

i pun tak rela jugak....awak is the best lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...