Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

March 25, 2010

entah ler

satu pagi
22.03.2010
.
.
.
masih sakit kaki,
dijemput ke office oleh en bear gebus
.
.
dengar.....topik pagi kat Hot FM
tetiba si bear gebus senyap....bukan seperti selalu
layan perasaan kut~
.
.
.
petang,
dihantar pulang
dia mengulas tentang topik pagi td
.
.
.
dia buat pengakuan ikhlas
.
.
.
saya senyap
speech less
dia memujuk...terangkan segala
.
.
.
saya terpikir

"mungkin kita tak sedar akan kesilapan kita yang lampau dan bila sesuatu yg menimpa kita mengingatkan ttg masa lampau kita baru kita akui....Allah maha adil...moga saya tabah melalui dugaan ini...."

.
.
.
skrg,
saya tawar hati.......
p/s: terfikir jugak....saya pun bukan sesempurna mana pun......
Graphics me,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...