Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

August 5, 2010

~Akhirnya...saya updated blog

Sekian lama jugak nyer...dah tak updated blog ngan aktiviti diri sendiri...penyakit Malas yg melanda ditambah lagi penat melampau kut.....
actually....saya ngan en.bear gebus sy telah membuka satu booth di Mitc Uptown area umah saya jugak lah.....kita org niaga...telekong...baju kurung &pasang kain cotton sahaja...& tudung
almaklumlah...tuan nyer badan nie...nak kahwin kiranya cari duit lebih nak kahwin....kut2 kena berenti kerja last minuts ada gak backup sikit-sikit..... kat sini cuma dibuka jumaat, sabtu dan ahad dari pukul 6.00ptg sehingga 12 tgh malam...ok lah sale kat sini...dah hampir sebulan lah kita org niaga kat sini...itu yg malas tul nak updated blog....lagi pulok kat oppis kerja berlambak...tak terbuat dah....sekarang nak ot sabtu ahahd mmg tak ado nyer....dah lepak penat
Tapak Kitaorg N0 61
p/s: perasaaan tak ada budak kecik yg duk usha...tunang i itu..
inilah budak kecik yg selalu dikedai kami...anak kedai sebelah
Maria Farisha
mcm anak kami kan....hehehehehe
gediks yer kan budak tecik nie....
inilah budak kecik yg suka landing atas bear gebus saya....
en.bear saya ajar dia suruh panggil dia...abang comel...n panggil saya makcik...
ada ker patut!
p/s: jemput singgah yerrr
me,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...