Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

August 25, 2010

~Dulu musuh ketat...sekarang....teeeeettttt*

tgh duk ngemas kini pc yang bertaburan folder....
tertengok gmbr nie....
gmbr masa tahun pertama di Ranhill
Bowling pertama anjuran Office
tengok gmbr saya sedang menahan tudung...sebenarnya tudung tu ditarik oleh en.bear gebus tu pastu dia wat2 tak tahu jerrr...tgk kak hajar (bertudung oren)sedang marahkan en.bear gebus ku.....lagipulak mamat perasan sebelah saya nie...mmg pantang jumpa saya...asyik nak berkepit jerrrr...
kan dah cakap....still smpai skrg mcm nie...puas nak elak...kalau dulu ok lah...just anggap dia mcm adik jer...muda lagi dak amy nie...muka jer mcm orang tua...maner en.bear saya tak jeles...sgt jeles okies ngan bdk nie...lagi pun dak amy nie salam en.bear saya siap cium tangan...hangin tul kawan tuuu
masa nie pun tgh bercakaran sebenarnya...dia mmg wat tak tahu jerr...kalau banyak2 mulut ckp ngan dia.....hehehehehe....gerrrraaaam
ok lah, kalau ada lagi nti leh upload balik
bye,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...