Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

January 18, 2010

Abah eXcident

10.01.2010
Dalam jam 2.00petang, Mama call bagitau abah excident jatuh dr lori masa dia tgh kerja....ptg tu mama lom bg tau lagi apa yg cedera...aku yang terkejut nie terus g Melaka sentra ambil tiket nak balik Kelantan...nak balik gak tengok abah walaupun mama&abah berkeras tak bagi balik....
Call pakcik bulu(nama timangan baru my dear aku utk dia skrg) tak angkat2...sbb pagi tu dia ada tournament futsall...and mesti dia balik terbongkang tido kat umah....nak mintak pandangan dia pun tak dapat, at last buat keputusan utk balik jugak ptg tue.....
sampai pagi tu terus bersiap bawak bekal utk abah and terus ke Hospital USM Kubang Kerian utk jenguk abah...tension betul kat Hospital nie...masalah parking dia...3kali jugak aku tawaf Hospital nie utk parking...at last aku parking jer kat line kuning parking atas divider jer...walaupun masa tu aku baca dah tanda amaran zone kunci tayar...apa nak jadi-jadilah....abis nak tunggu sampai kul brapa...dah dekat sejam cari parking...tension betul
*cantik kan nombor tu 10.1.10
*Abah ngan tangan dah disimen dah
Hari tu tak lama jugaklah aku kat hospital teman abah, petang tu jugak abah boleh keluar... urusan discaj keluar pun susah jugak...aku terpaksa keluar jalan kaki luar hospital utk photostat kad pencen abah...kedai photostat kat hospital boleh tetiba tutup pulak utk hari tue....arhhh tension sgt...badan rasa penat lagi sbb dlm bus tak leh tido sangat...sesampai kat umah terus tido sbb penat sgt...tapi tak lah lena sgt sbb ramai pulak yg dtg jenguk abah....
Thanks saper yg datang jenguk abah...doakan dia cepat sembuh yer...ucapan utk abah...bawak-bawak duk rumah yer...dah pencen pun tak yah kerja lagi...duit pencen abah tak abis pun abah guna yer...time duk umah hunimun jer ngan mama tue....

2 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

hope pakcik cepat sembuh..kim salam kat family ek..

Rashifa Rosli said...

terima kasih yer....insyallah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...