Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

January 19, 2010

Weding Anas & Ili

6.01.2010- attend Anas & Ili wedding...ini pun majlis dirumah lelaki di Felda Palong 5, N9(jauh saya ikut awk g wedding kwn awk.....bila turn kawan saya jgn buat2 lupa pulak yer)...Anas nie best friend pakcik aku tu dr duk poly lagi...dah beberapa kali jugak kita org pernah jumpa....dan yg best nya Ili nie pun org Kelantan...huahuahua....sbb nyer diorg citer masa duk poly diaorg nie penggerak parti anti org kelantan...pastu dua2 dapat org kelantan...padan muka...
mesti lah aku ngan pakcik aku nie interfrem dulu
driver yang suka sgt nyanyi...sib baik dop hujan
untuk Anas & Ili..Selamat pengantin Baru Semoga Berbahagia & berkekalan keakhir hayat...doakan kami yer
p/s:gambar nie jer yg ada...itu pun dr hp akau...pakwe aku lah sengal...org suruh charge bateri entah aper dia buat langsung kamera tak leh guna

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...