Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

January 26, 2010

salah aku ker yang tak mengaku???

pelik bin ajaib lah diorang nie...siap duk ngutuk aku kat belakang...ingat aku tak tahu ker???
abis aku dah tak leh nak ckp mcm maner???bukan ler aku tak leh cakap langsung...boleh lah sikit2....ingat aku tak sayang tanah tumpah tempat aku dilahirkan ker....mmg akui...aku nie tak der salng langsung loghat kelantan walaupun aku nie org kelantan...
dah-dah n sah-sah ler aku dari sekolah rendah hingga sekolah menengah duk sekolah belah luar.....belah johor pastu smbg wat diploma pun belah sana gak.....bile aku cuti semeste dulu aku duk umah mak aku kat perak...pastu mak ku pindah duk kl pastu mak aku pindah duk Perlis...itu salah aku ker tak pandai ckp qlate.....
kalau nak suruh aku cakap kedah pun boleh gak...kebetulan roommates aku dulu budak kedah...leh lah cakap kedah sikit2...tak terer pun...cakap kelantan pun boleh gak...itu salah aku ker tak nak ngaku???? tak paham lah org nie...ada dia cakap aku kerek +++berlagak nak cakap kl....hikhikhik tolong lah...aku setakat duk kl taraf kota metropolitan pun pernah jugak ler...duk kat ceruk kampung pendalaman...keluar dari rumah curi-curi mandi sungai pun pernah ler....ingat aku geli ker nak wat tu sumer....aku ngaku ler aku org kelantan...tapi majoriti cakap aku org jawa....salah aku lagi ker?????ingat aku murtat kelantan ker...aku balik jer kelantan...siap ko...nanti aku balik kelantan...jgn ko nak kirim2 aku beli macam ok
p/s: sekian saja tahap coretan kegeraman aku petang nie...bak kata pakcik cayang aku....nyayi lagu geram...leh lah hilang geram...tak payah susah-susah naik taip bagai...leceh...ngan awk pun geram jugak....bile nak g tgk Adnan Sempit nie......awk nie asyik bizi jerkh

1 comment:

Ilhamny.com said...

sabar2..diaorg tu saja nak cari psl jek tu..org kalau dah dengki mmg gitu..kalau nak pikir pasal org jek mmg xleh nak idup larr kita nih.. aku skrg nih pun mmg lantak jek kalau org nak ckp pe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...