Sihat.Cantik.Shaklee

Sihat.Cantik.Shaklee

January 6, 2010

Happie 10month...

Sebab 01/01/2010 ari tu bizi and tgh cuti pastu geram jer skrg ngan hotspot kat umah tu lambat giler...wat abis expired aku nyer pasword jer... tapi nak gak wat entry nie walaupun terlambat... tapi entry nie terjiwang sikit...haaahhaaaah..mmg selalu ko jiwang ler iffa...hikhikhik
Satu malam....satu soalan utk my dear dr aku: "awak siapa saya (dalam 3 lagu) dalam hidup awk"
....almaklumlah susah jugak nak suruh dia berjiwang...kalau dalam lagu bapak jiwang giler...... ini jawapan dia
--------------------------------------------------------------------------------
1. Cinta Seorang Teman-Bob
Dulu engkau kenali
Tak pernah ku sedar
Dari mata yang memandang penuh pengertian
Tapi saat itu telah berubah

Di persimpang usia Antara kita tak mampu lagi Berselindung dengan alasan

Telah ku cantumkan Semua impian bersama Dalam jalinan yang kita bina berdua

Namun apakah erti bila Keinginan terlanjur Lalu menganggu kala dirimu Selalu ada disisi

Duhai teman Bisakah kau fahami sandiwara ini Sejak bila berputiknya cinta kita Menjadi rahsia yang tersimpan Mewujudkan kenyataan Ku tak sanggup kehilanganmu

Telah ku cantumkan Semua impian bersama Dari mata yg penuh pengertian

Namun apakah erti bila Keinginan telah terlanjur Lalu menganggu sanubariku

Ku cuba bayangkan waktu dulu Gurau senda serta pujukan mu Puisi indah menyatakan kata rinduku Masa yang lalu meragui Seluruh harapan muncul kini Mengapa dan bertanya di mana kesudahan kita

Duhai teman Bisakah kau fahami sandiwara ini Sejak bila berputiknya cinta kita Menjadi rahsia yang tersimpan Mewujudkan kenyataan Ku tak sanggup kehilanganmu

------------------------------------------------------------------------

2. Sepenuh Hati by Spoon....mmg jiwang giler lagu nie

Bagaimana harusku luahkan Perasaanku padamu Yang selama ini ku pendamkan Dalam diam ku Sukarnya ku berterus-terang Tentang perasaan ini Bimbang seandainya tak kau terima Musnahlah harapanku ini Bagaimana harus aku menghadapi Semua itu Sedangkan ku menyintaimu sepenuh hati Tak mudah untukku melupakan dirimu Kau bagiku Segala-galanya Pada yang Maha Kuasa Ku panjatkan doa Moga dibukakan pintu hatimu Kan ku buktikan kejujuran cintaku Jangan biarkan keraguan Menghantui jiwamu Dalam ku menanti semua kepastian Dari bibirmu oh kasih Kasih dan sayang Cinta dan rindu Tersemat di jiwaku Usah biarkan ku kecewa Membalut luka Agar kau mengerti Yang selama ini Aku menyintaimu

--------------------------------

3. Dealova-Onche

Aku ingin menjadi mimpi indah Dalam tidurmu Aku ingin menjadi sesuatu Yang mungkin bisa kau rindu

Karena langkah merapuh Tanpa dirimu Oh… Karena hati tlah letih

Aku ingin menjadi sesuatu Yang slalu bisa kau sentuh Aku ingin kau tahu bahwa aku Selalu memujamu

Tanpamu sepinya waktu Merantai hati Oh… Bayangmu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang Memanggil rinduku padamu Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Oh…

Hanya dirimu Yang bisa membuatku tenang Tanpa dirimu Aku merasa hilang… dan sepi Dan sepi…

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang Memanggil rinduku padamu Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang Memanggil rinduku padamu Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Selalu ada… Kau selalu ada… Selalu ada… Kau selalu ada…

--------------------------------------------------------------------------------

haah...my dear nie kalau berjiwang dlm lagu boleh lah...dia bukan setakat cakap jer tapi siap nyayi dan dlm dia tak sedar aku dah rakam...ingat nak upload kat sini tapi nanti kena bayar royalti pulak...manor den nak cekau...kalu terkantoi ngan dia nahas jugak...mesti membebel tak ingat dunia...apa2 pun...

"saya seperti awk gak...sayang bangat kat awk....thanks being a part of my live...hope till end forever yer "

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...